Rozpis tréninků

Tréninky jsou rozdělené na dva způsoby, buď normální trénink, kde se budou hlavně trénovat sekvence, maximální počet týmů na hodinu je 5, anebo přípravka, kde se zaměříme na to, co vás trápí nebo v čem se chcete zlepšit. Je  intenzivnější, jelikož se trénuje pouze ve 3 týmech, a tedy vhodná i pro úplné začátečníky, jelikož je více času pro každý tým.

Z tréninků je možné se odhlásit nejpozději 24 hodin před jeho začátkem, v opačném případě hodina propadá a bude požadována její úhrada. Je to z toho důvodu, abyste neblokovali místo ostatním, tak na to moc prosím berte zřetel.

Některé tréninky, z důvodu nenafukovatelnosti cvičáku, budou vždy venku, proto, pokud by pršelo, může se stát, že se trénink zruší, o čemž bych informoval SMSkou. V rozpisu je to označené. Ostatní tréninky se budou v každém případě konat, přinejhorším vevnitř v hale.

Pokud budete mít potřebu potrénovat něco konkrétního, klidně mi napište, věřím, že dokážeme domluvit :-)

Od listopadu už budeme běhat pouze v hale, takže si prosím s sebou noste na hodinu přezůvky na umělou trávu. Bohužel jsem kvůli kolizi termínů ve středu se školkou musel vyjmout středeční přípravku, tu zpátky zařadím opět na jaře. Mezitím budu, když se uvolní hodiny od ostatních instruktorů ve středu či čtvrtek, nárazově v tyto dny vypisovat buď přípravky, anebo hodiny agility. Díky za pochopení.